? ??????????????Buddy Christ? ????? ?? ???Rating: 4.5 (6 Ratings)??13 Grabs Today. 588 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Purple Bloom Flower? ????? ?? ???Rating: 3.9 (42 Ratings)??13 Grabs Today. 13399 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 25 Mac 2010

Alhamdulillah...usahaku berhasil..

Salam..saja aku nk share kegembiraan aku stelah berjaya menyiapkan proposal merupakan tugas utk sem 6 ni, betapa penat dan tension semasa proses menyiapkan tugasan ni, aku xdpt menikmati tido mlmku..aku abaikan masa rhtku demi meyiapkan tugasan ni...aku mendapatkan kekuatan ni drpda sokongan kwn2 ku...aku akan lbih bersemngat sekiranya aku mengetahui ada yg dh settle...perkara tu menaikkan semangat ku untuk berusaha menyiapkan proposal ini dan telah approved oleh lecturer n supervisor....ini kerana prinsip aku ialah org lain mampu buat kenapa aku xmampu buat...semangat ku dtg drpda kta2 ini...terima ksih kwn2 yg memberi kekuatan kpd ku ...xlupa kpda mak yg slalu memberi kata2 peransang..aku sgt syg kepada kalian semua...hidup ku hanya untuk kamu semua selain yang Maha Esa...aku rela berkorban demi mencapai kebahagian dan memberi kegembiraan kpd kalian...aku perlukn lg sokongan dr kalian smua utk exam nt dan seterusnya...thank u so much..to all my frenz..slmt menyiapkan proposal..kita mampu lakukannya..caiyok3

0 ulasan: